Recomandari

Pentru buna desfășurare a congresului, vă rugăm să luați în considerare următoarele recomandări:

Participanți
  • Pentru primirea materialelor din cadrul Congresului Național de ORL Pediatrie: geantă, program, tichete, vă invităm să vă înregistrați la secretariatul evenimentului, care este situat la parterul „Palatului Culturii”, în holul central.

Programul secretariatului este următorul:

- Miercuri, 18 mai, între orele 12:00 – 16:00;

- Joi, 19 mai, între orele 08:00 – 18:30;

- Vineri, 20 mai, între orele 08:00 – 18:30;

- Sâmbătă, 21 mai, între orele 08:00 – 18:30;

Materialele vor fi primite de participanții care au achitat taxa până la data începerii Congresului.

Înscrierile pe loc nu garantează primirea materialelor menționate și nici a certificatului de participare în ultima zi a congresului.

  • Taxa de participare asigură accesul la prezentările în plen, coffee-break-uri, mese de prânz, ceremonia de deschidere, cocktail, cina festivă și seara colegială.
  • Pentru buna desfășurare a evenimentului, vă recomandăm să purtați ecusonul pe tot parcursul desfășurării congresului.
  • Participarea la mesele de prânz, cocktail, cina festivă și seara colegială se va face numai în baza tichetelor dedicate acestui eveniment.
  • Opțiunile de participare a însoțitorilor la programul social din cadrul Congresului Național de ORL Pediatrie vor fi anunțate la secretariatul evenimentului până joi, 19 mai 2016, ora 14:00. Ulterior acestei date participarea însoțitorilor la programul social nu va mai fi posibilă.
  • Studenții și rezidenții trebuie să prezinte la secretariatul evenimentului carnetele de student / rezident ștampilate pe anul în curs.

Studenții vor avea acces la:

- prezentarea lucrărilor în plen;

- coffee-break;

- mese de prânz;

  • Participanții la cel de-al II-lea Congres Național de ORL Pediatrie vor primi un certificat de participare creditat cu puncte EMC, eliberat de către Colegiul Medicilor din România.

- Certificatele se vor putea ridica sâmbătă, 21 mai 2016, începând cu ora 10:00, de la secretariatul evenimentului.

- În cazul înscrierilor pe loc și/sau înscrierilor realizate greșit certificatul de participare se va elibera în 3 săptămâni de la terminarea Congresului.

Lectori
  • Memory stick-urile, CD-urile, DVD-urile, cu prezentările dumneavoastră vor fi aduse la pupitrul tehnic din sala de conferință în dimineața zilei în care are loc expunerea sau în pauzele dintre sesiuni.
  • Veți avea la dispoziție o sală dedicată lectorilor pentru pregătirea și verificarea prezentărilor dumneavoastră.
  • Prezentarile libere dureaza 7 minute.
  • Prezentarile din cadrul meselor rotunde - 10 minute pentru fiecare speaker.
Informații organizatorice
  • Orice formă de publicitate în afara pachetelor Congresului Național de ORL Pediatrie este interzisă.
  • Vă rugăm ca, din respect pentru lectori și ceilalți participanți în auditoriu, pe toată perioada prezentărilor să activați opțiunea “Silent” la telefoanele mobile.
  • „Palatul Culturii” este o clădire de patrimoniu și vă rugăm să respectați condițiile speciale de păstrare a integrităţii spațiului;

- păstrarea curățeniei;

- să nu se degradeze în niciun fel pereții, coloanele, ornamentele, și alte elemente de arhitectură și decor.

Cursuri


 Participarea la cursuri se face în baza înscierilor și în limita locurilor disponibile astfel:

  1. Imagistica în ORL, lectori: Danisia Haba, Roxana Popescu, Bogdan Dobrovăț, miercuri, 18 mai 2016, interval orar 14:00 – 18:00, sala Chopin Congres Hall, curs instrucțional, 100 de locuri – intrare liberă;
  1. Intervenția psihologică în situații de criză: primul ajutor psihologic și    debriefing-ul, lector: Nicoleta Turliuc, miercuri, 18 mai 2016, interval orar 14:00 – 18:00, sala Mozart Congres Hall, curs instrucțional, 70 de locuri – intrare liberă;
  1. Endoscopia căilor aerodigestive la copil – sesiune cu hands-on, lectori: Dan Gheorghe și Gheorghe Iovănescu, miercuri, 18 mai 2016, interval orar 15:00 – 18:00, sala Vivaldi Congres Hall, curs instrucțional cu sesiune hands-on, 20 de locuricu taxă de participare în valoare de 100 de RON.

 


  • Eveniment desfășurat sub egida următoarelor instituții:

    1ACADEMIE-copy1nuiversitatea de medicina iasi1 primarie1smr copy1smr1oamr iasi1spitalul de recuperare